Sugestie pentru mailul cu configurarea adresei @digitalexplorer

Ar fi util de precizat încă din corpul mailului că e vorba de o adresă de gmail și ar fi util și linkul direct - ați avea mult mai puține întrebări pe tema asta. Știu că e vorba de un curs despre instrumente google, dar când deschizi mailul nu-i deloc evident ce trebuie să faci și nu toată lumea știe că pentru google classroom îți trebuie adresă gmail și mai ales că o adresă @digitalexplorer poate să fie de fapt un gmail.

Va multumim pentru feedback.

Din pacate oricat de mult am incerca sa adaugam informatii sau sa clarificam, tot ar fi probleme. E si normal sa fie asa cand sunt 25000 de profesori in aceasta serie.

Comparat cu seria trecuta, de data aceasta procentul profesorilor care au intampinat dificultati la inregistrare a fost mult mai mic.

Va multumim pentru participare si va incurajam sa ajutati si alti profesori in cazul in care stiti raspunsul sau solutia.

4 Likes

Totuși, un mail care cere să-ți confirmi adresa fără să-ți dea și link către locul unde trebuie să faci asta, e incomplet. E prima oară când primesc așa ceva în 20+ de ani de emailuri, forumuri, conturi, contulețe, mastere online la școli neromânești.

Nu va contrazic. Se puteau face lucruri mai bine? Cu siguranta! Ne-am adaptat ff mult si am imbunatatit procesele de la zi la zi si de la serie la serie.

Inainte sa va raspund punctual la intrebari si la recomandari (pe care le apreciem si de care vom tine cont) trebuie sa va dau si putin context:

• Acest program a venit ca raspuns la criza Covid-19 si a fost facut in cateva saptamani. Ne-am pregatit pentru un pilot de 500 de profesori si s-au inscris 10,000 in 3 zile. Puteam foarte bine sa renuntam insa am decis sa continuam. In acele zile a trebuit sa schimbam foarte multe procese rapid, inclusiv platforma aceasta, modul de on-boarding, tot.