Prezent la ora!

Buna tuturor! De azi sunt profesor in ONLINE!

2 Likes

Bun gasit! Am pierdut intalnirea de la 12 deoarece la inscriere am spus ca pot intra intre 14-16. Va fi greu de intrat la 12 deoarece avem ore deja cu copiii. Voi face schimbari saptamana aceasta si maine sper sa fiu la 12 aici. Sa avem succes!

Buna ziua! Astazi a avut loc o intalnire la ora 12?

am sesizat și eu asta admin-ilor că probabil TOTI suntem profesori și avem ore până la 14.00 deci nu avem cum să fim prezenți la 12.00 - dar m-au trimis la niște inregistrări.

Oare mai sunt ”cursanți” și altii in afară de profesori ? Dacă nu, ar trebui să flexibilizăm cumva programul ăsta…

1 Like

Buna ziua! Eu am inteles ca de maine incep cursurile, astazi e perioada pentru “acomodare” cu platforma aceasta, cu accesarea linkurilor/prezentarilor in legatura cu acest curs. Trebuie sa accesam mailul nou creat (prenume.nume@digitalexplorer.ro) cat mai des. Zi frumoasa!

2 Likes

Și eu am înțeles la fel!

1 Like

Nu ati pierdut.Pe 12 mai va fi,adica mâine.Succes!

Nu.Maine va fi prima întâlnire.

Nu ati pierdut nimic. :blush:Prima intalnire online este marti la ora 12! Mult succes

Multumesc asemenea

Bună ziua tuturor! Ziua de azi este pentru înrolare în program. În ceea ce privește programul, pot spune că e ok pentru mine. Predau în învățământul primar și închei orele la 12. Din câte am înțeles, cei care nu pot fi prezenți la 12 vor primi înregistrările pe mail.

Buna ziua.
Din mail am citit urmatoarele, in caz ca nu a-ti primit informatii ulterior poate va este de folos.

3 Likes

Buna ziua.
Sper sa primim inregistrarile deoarece programul claselor nu poate fi modificat, implicit nici programul nostru. :slightly_smiling_face:

Nu a avut loc nicio intalnire astazi ora 12.Maine este prima intalnire cu mentorul la ora 12!